En bra morgon

Denna morgon börjar ganska speciellt, eller det började redan igår kväll. Jag fick reda på att en ifrån Grällsta är här och spelar match och hon brukar bo i Stockholm. Först tänkte jag inte på att hon hade match men sen kom jag på det. Så välidgt snart ska jag cykla iväg för att träffa henne. Gaaaah jag är så sjukt glad, har inte träffat henne eller någon annan ifrån grällsta förutom dem som jag kände innan jag åkte dit. Så det ska bli väldigt trevligt att få träffa henne igen + att jag hinner smita in i stallet och gosa med min pärla också
Det är dagens planer hittills. Nu måste jag byta ifrån min pjamaströja och åka iväg mot rocklunda och fotbollsplanerna. Vi hörs senare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback