En ganska spontan dag + planering

Har haft en ganska spontan dag idag om ni ville veta. Den andra halvan av klassen slutade samtidigt som mig så jag, Ebba, Linnea och Angelica stack till donken och käkade lite lunch då vi slutade efter dansen, som slutade 12.30. Där bestämde jag och Linnea att jag skulle följa med henne till stallet så det var bara för mig att cykla hem för att packa ihop lite kläder som jag skulle ha på mig och ta en promenad hem till henne. Det brukar ta 10 minuter att gå, mnen idag tog det 30... Därför att min j**la mobil hängde sig 2 gånger när jag stod och ville ta panorma på ett fint ställe, så jag var ju inte jätteglad på min telefon om man säger så. Men det gick efter ett bra tag och jag tog mig hem till henne. Det blev lite tidigare än väntat så vi satte på nått avsnitt av en serie och glodde på det i hennes säng innan det var dags att åka iväg till stallet.
 
I morgon ska jag också till stallet men då har jag ett pressat schema som in i h-vete. Slutar, 14.55 ska hem för att få i mig något snabbt, ta bussen till stallet, mocka, borsta rida, fylla vatten och allt sånt (och egentligen skulle jag haft ponnybollen oxå men det hinner jag inte med), bli hämtad av mamma, duscha, få i mig något och åka iväg vid 17.30. Sa någon pressat schema eller vad? Jag får verkligen hoppas att bussen kommer i tid och så får jag slänga i mig en macka eller något på vägen till bussen. Carisma vill ju helst ha 40-1h motion...
Men nu ska jag inte skiva en bibel och jag är trött så jag vill sova. Innan jag får sova tänker jag vara duktig och kolla igenom våran engelska och läsa igenom matten så att jag har lite koll. Sen ser jag nu att jag måste läsa igenom min so oxå, trevligt trevligt. Jag säger god natt nu iaf och vi hörs som vanligt i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sanna Bäckström säger:

Guud så fina ni är Emma! Saknar dig på horsworld ska du veta! <3

Svar: Tack så jätte mycket snälla du! :D

2013-10-21 | 22:19:46
Bloggadress: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback