En långis

Jag och mami tog en lång promenad till ICA med Gucci och kom nyss hem. Det var riktigt skönt att gå en längre promenad. Det var lite roligt för vi träffade Guccis husse och hon blev inte alls lika glad som hon blir när vi kommer hem. Men hon är väl rädd för att åka ifrån oss, husse kom kanske för att hämta henne. Men han hade bara handlat så när han gick igen blev hon glad för då förstod hon att vi han inte skulle ta med henne hem igen.
 
På affären köpte vi lite lunch oså till i morgon. Jag ska ju rida med Vilma, Alice och Linnea och Linnea rider sen på kvällen så jag ska vara kvar och kolla när hon rider. Då behöver vi ha lunch så det ska vi ha med oss. Därför ska jag fixa lite inställda som kan komma upp i morgon när jag är i stallet. Jag har nämligen kört slut på månadens surf så jag kan inte uppdatera ifrån mobilen när jag inte är hemma.

Men nu är det lunch, köttbullar med potatismos, brunsås och lingonsylt. Mums mums
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback