En snäll syster

Snäll syrra som man e ställer man klockan på 6.15 en söndag, bara för att bygga sarg 7.30 och stå i kiosken klockan 8. Känner mig väldigt snäll som går upp den tiden och följer med resten av familjen. Jag får väl ha med mig en termosmugg med kaffe så att jag inte somnar i kiosken :3 Haha nej men det känns som att kaffe kommer behövas för att vakna till, eller lite Cola men det känns inte så smart att börja dagen med Cola...

Idag känner jag mig också lite duktig som plockade i ordning en massa kläder i morse, samt städade min otroligt stökiga skåpdel i min byra som jag har bredvid sängen som min TV står på. Så allt som var där i är nu på ett annat ställe och jag har ställt in 2 väskor/nesecer liknande saker, mina mobilskal och en påbörjad stickning som har legat i något år nu. 
Idag hade jag jättegärna varit i stallet och tagit hand om mina prinsessor men dopet var så pass tidigt att jag inte han till stallet och när vi kom hem var klockan 17 och då hat stallet stängt för att det är helg.

Men nu ska jag lägga mig så att jag får några timmars sömn. Btw är det bara jag som har köpt årets första julklapp? Haha 2 månader och 6 dagar kvar och jag har redan köpt en. Jaja bra att vara ute i god tid :) Nej natti natti finisar, sov gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Carolina - Stall Assla säger:

Snäll som ställer upp! Söt bild :)

2013-10-19 | 23:37:53
Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback