Fredag och loooov

Har redigerat klart videon på Carpen ifrån idag och jag måste säga att resultatet vart väldigt bra. Ni kommer att få se videon i morgon eftermiddag när jag har kommit hem ifrån fika hos min morbror med familj. Innan vi ska iväg dit så ska jag rida Carisma, ta hand om henne och Promise. Så det blir nog en bra lördag skulle jag tro.

Idag när vi red fick vi reda på att Johanna med största sannorlighet ska bort i vinter igen. Så vi kommer att få ha en annan tränare i ca 5 veckor. Själv hoppas jag att vi får Roland eller Lena (äger ridskolan) eller en tränare vid namn Anna. Det är vad jag hoppas iaf. Vi överlever 5 veckor utan våran grymma tränare, det får vi lov att göra. 

Btw, idag fick jag höstlov. Yeyyy #partyhard, nejdå men fy F vad skönt med lov. Utan massa plugg och s k i t
- Bästa Carpen

Nu har ni fått en hel del textinlägg idag, därför ska inte detta bli mycket längre. Jag vill bara avsluta med att säga godnatt, så godnatt finisar
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback