Fredag

Äntligen är det fredag, yeyy. Skolan blir nog ganska chill skulle jag tro. Första lektionen är det redovisningar och sen ska vi jobba på lite som vanligt tills språket för då ska vi spela bingo och kanske kolla på nån film eller så. Sen är det lektioner igen. 

Efter skolan är det hoppträning som gäller. Jag är väldigt taggad på att få hoppa isag. Sen längtar jag tills på måndag för då ska jag ju rida med mina brudar. Den veckan kommer jag nog rida 5 pass, hehe. 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer och jag måste gå iväg för att möta mina brudar. Jag går idag för att mamma ska kunna hämta upp mig och Emelie i skolan och köra oss direkt till stallet. Ni får ha en grym fredag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback