God morgon tisdag

Idag är vädret trist men det får duga... Idag är det skola som vanligt. Fast helt vanligt är det inte för jag och Ebba ska hem till henne efter lunchen och göra något av det vi älskar, filma. Vi ska filma en video till engelskan så jag hoppas att det kommer bli bra. Fast sen måste vi tillbaka till skolan en lektion för att ha SO, egentligen skulle vi ha haft en lektion efter men den är inställd så vi slutar tidigare idag, yeyy :D

Efter skolan ska jag åka till stallet och ha hand om båda hästarna. Carisma ska ridas och Promise ska tas om hand om. Det blir nog riktigt mysigt.
Nu måste jag dricka upp allt som jag har i mina 3 glas/muggar här bredvid mig innan jag ska iväg och möta mina brudar innan vi ska till skolan. Vi hörs senare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback