God morgon

Har fortsatt att filma min morgon lite smått nu under morgonen, jag hoppas verkligen att ni kommer gilla videon. Den e nog klar till helgen så då kommer ni nog få se den. Jag tänkte ju även filma lite när jag shoppade igår, men det blev inte så och jag vet inte om man får filma i alla butiker. Vissa är väldigt noga med att man inte får göra det.
Idag är det tisdag och det innebär att jag ska till stallet efter skolan. Promise och Carisma ska tas om hand om och Carisma ska joggas. Hoppas att jag kan jogga henne ute. Jag tror att det är träningar oså inne i stora. Det gillar jag inte med hösten/vintern. Det blir kallt och underlaget blir inge bra ute och så blir det mörkt väldigt tidigt. Då flyttar träningar och liknande in i stora så där kan jag inte rida. Och det är lektion i lilla... Ilandsproblem kan man säga. 

Nu ska jag borsta tänderna innan jag ska åka för att möta mina brudar och åka vidare till skolan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback