Grym låt!

Jag älskar Mileys nya låt, wercking ball. Men jag avskyr videon till låten och allt med den nya Miley Cyrus. Jag undrar vad som hände med den goa Hannah Montana Miley. När hon verkade vara riktigt snäll, hade sjukt fint brunt hår, en bra attityd och inte la upp nakenbilder på sig själv. Eller jaja nakenbilder, en bild när hon har en nätklänning utan BH, och något litet som trosor. Varför Miley? Varför? Hon uppträdde ju någon stans för något välgörenhetsevent tror jag. Då hade hon en liten hudfärgad BH och underdel. INTE FINT! 

Det börjar ju nästan bli porrvarning på henne nu, tyvärr. Iaf om man kollar på wrecking ball musikvideon och hur hon klär sig bland en massa folk. Alla kvinnor ser ju ut så, det är inget nytt. Men en liten pojke/flicka på 5 år ska inte behöva se sådant... 

Så ett tips om ni gillar låten, se inte musikvideon som jag gjorde först! Lyssna på denna som jag lade upp ovan, då blir den mycket bättre när man inte behöver se vad hon gör. Hennes röst och låtar är fortfarande riktigt bra, men hon som person har börjat spåra något totalt...

Håller ni med mig om den "nya" Miley? Eller vad tycker ni
XoXo//Emma

Kommentarer
Malin säger:

Älskar också låten :)

Svar: Den är grym :)
None None

2013-10-02 | 20:06:22
Bloggadress: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback