Hemma nu

Har precis kommit hem ifrån dopet nu. I kyrkan var det en hel del texter oså som jag kände igen ifrån konfa så det var lite roligt. Sen åkte vi hem till dem för att käka, fika och bara ha det trevligt. Jag busade också en hel del med min lilla kusin. Då blev hon väldigt glad, hehe. 

I morgon får jag jobba om jag vill. Jag funderar på saken. Bilen ska rulla hemifrån klockan 7, vilket jag är mindre taggad på. Och vi kommer hem vid typ 11 på förmiddagen. Jag vet inte om jag orkar åka med och jobba eller om jag ska stanna hemma. Vad tycker ni? Sova eller jobba? 
- Raketer ifrån förra året
 
Nej ju ska jag fixa filmen ifrån förra fredag när jag joggade Carisma. Ni får se den senare ikväll. Först är det tacomiddag som gäller här hemma, yammi. Lördag = Tacos
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback