It´s fridayyyy

Äntligen är det fredag, yeyy. Det betyder fört skola, villket är mindre tråkigt men sedan efter skolan är det stallet som gäller. Och det är jag riktigt taggad på så det ska bli roligt. Hoppas inte att jag kommer få rida Greta osm förra veckan, men vi får se vad jag får rida på för något. Sen efter träningen ska jag jogga Carisma tänkte jag och då ska en kompis till mig filma så ni kommer nog få en film i morgon på när jag rider Carisma. Ni har ju bara fått bilder innan
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva mera. Som vanligt ska jag åka och möta mindra brudar innan skolan. Har gympa direkt på morgonen så jag hoppas att vi alla får plats i gympasalen. Vi har nämligen slagit ihop 2 klasser så vi är typ 60 personer i våran gympasal samtidigt på fredagar. Förra veckan fick vi gå promenad för att alla itne fick plats. Där vet jag inte riktigt vad skolan tänkte med men ja...

Nu jag har verkligen inget att komma med så vi hörs senare och ni får ha en underbar fredag
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback