Jag är sur på snön

Snön ligger kvar ute så jag är inte jätteglad för det, men det är fredag och jag är glad för det. För det är ju träning ikväll. Hoppas att jag får rida samma häst som förra veckan, eller älskade lilla ponnyboll. Det visar sig... 
Jag vet inte vad jag ska skriva mera nu. Det har ju lixom inte hänt jättemycket sen igår kväll... Så jag ska väl inte dra ut på inläget i onödan. Jag ska bara borsta tänderna och jag sen ska jag åka och möta mina brudar innan vi åker mot skolan. Ha en fin dag i snövädret som vägrar låta oss ha någon fin och härlig höst. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Sara Fryk säger:

Här har inte snön kommit än iallafall ;) Och glad är jag för det!

2013-10-18 | 17:46:27
Bloggadress: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback