Jag babblar på, som vanligt

Hoppas att ni gillade det förra inlägget. Jag tycker att det är ett viktigt ämne så därför kände jag att jag ville ta upp det och verkligen få skriva ut mig hur jag tycker. Ämnet var något som tog vart när jag och Ebba chattade en hel vanlig dag. Därför skrev båda varsinna inlägg, hennes fin hääär. Ni borde verkligen läsa det oxå

Idag kom även min första glossybox. Jag har spelat in en video, jag tänker nog ladda upp den i morgon då det håller på att exporteras för tillfället. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om boxen, ni får se videon i morgon där jag babblar på ännu mer och visar allt.
Nu ska jag redigera en till video, eller nej när glossybox videon är redigerad kan jag redigera den nya videon. Känns bra att ha några videos på lager. Då kommer det kunna komma upp 2 videos i veckan. Planeringen för denna vecka är 2 "skönhets videos" om ni förstår hur jag menar.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback