Jag längtar till

28/10 för då ska jag få rida min första favorit C-ponny genom tiderna, är sjuuuuukt taggad på att få hoppa upp på hennes rygg igen. En svart skönhet vid namn Polly. Kan försöka få med någon ut som kanske kan fota. Det ridpasset lär ni få en utvärdering ifrån, det är om mindre än en vecka. Jag, Alice, Linnea och Vilma ska rida tillsammans så det ska bli riktigt roligt. Vi ska träna för en C-tränare i hoppning, fast vi ska träna dressyr. Somsagt, sjukt taggad och jag längtar verkligen.
- Jag och Polly i vintras
 
30/11 för då är det stockholm horseshow. Jag är riktigt taggad och längtar tills att få gå runt på mässan bland alla bra priser och dösnygga saker. Och sen ska det bli riktigt roligt att se showen såklart. Allt är en upplevelse i sig. Längtarrrrrrr

XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback