Jag tipsar: Till bloggen

På min dator kan jag svepa med 3 fingrar så får jag upp det som är på bilden nedan. Där har jag 3 olika postit lappar, en för blogginlägg som jag kan skriva, en för videos som jag kan göra och en för idér eller ändringar i designen. Det till videos och det till bloggen är väldigt bra. Tänk dig att du sitter vid datorn och kommer på ett riktigt sånt där baaaaam ämne att skriva/prata om, men precis då ska ni iväg. När man kommer hem är det bortglömt. Eller är det bara i mitt huvud det blir så?
 
Men om man då skriva upp det på datorn, jag använder mig av det som är på bilden. Då har jag rubriken och kan komma ihåg "ahh det där skulle jag ju blogga/prata om". Smart va? En sak jag använder väldigt ofta och som har hjälpt mig en hel del så jag hoppas att ni har fått tips på hur nui kan göra och gör kan göra något liknande själva.
XoXo//Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback