Kan aldrig se mig mätt på denna skönhet

Denna ponnyn alltså, världens bästa!! <3 <3 Hon är helt underbar, sista videon är från sista passet innan sommarlovet. Ett underbart mysigt pass.

Jag älskar denna ponny så mycket som ord inte kan förklara, hon är så sjukt underbar. Kan inte sätta ord på hur perfekt och undebrar hon är, även om hon kan vara jävlig så kan hon vara världens bästa. Hon kommer alltid finnas kvar och äga mitt hjärta. Jag vill inte leva ett liv utan henne. Jag kan leva med att jag kanske slutar rida och får lämna henne på så sätt, men då vet jag att hon har det bra och att jag kan hälsa på henne. Men blir det en annan utgång på något så vet jag inte vad jag skulle göra... Jag vet inte vem jag är utan henne! Hon är mitt hjärta och kommer alltid att vara
 
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback