Kanelbullens dag = min dag

Nu är jag 15!! :D Eller rent biologiskt blir jag 15 klockan 15 i eftermiddag, men jag räknar nu på morgonen. Hehe. Jag är iaf jätteglad, jag kan säga att jag fick 2 helt underbara bodymists, biljetter till Stockholm international horse show, jag fick massa olika hårgrejer och en splitterny dösnygg plattång, sen har jag ju fått en ridväst men den fick jag lite innan. Så jag är riktigt glad med det som jag har fått jag visar er mer noggrant i en video, blir de bra? 
Nu sitter jag iaf och käkar riktigt god frulle, med smoothie, källarfranska, thé och lite juice för den som ville veta. Lite lyxigare än vanligt, för min del. Men det är ju ändå en speciell dag så det får jag väl unna mig. Sen ska jag väl börja röra mig mot mina brudar och sen åker vi vidare till skolan, som varje morgon. 

Nej nu ksa jag spela lite candy crusch innan jag ska åka, ha de gött
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback