Ledsen för den dåliga uppdateringen

Förlåt för att uppdateringen inte har varit jättebra under kvällen men jag kände att jag inte hade något att skriva om så då var det bättre att låta bli. Har man inget att skriva om blir det inget bra inlägg och då är det bättre att avvakta ett tag tills man kommer på något som man kan skriva om.

Hela kvällen efter att jag kommit hem från stallet har också sims varit igång. Snacka om nostalgi på det spelet. Jag lär nog spela lite i morgon också, hehe. Blev kanske lite beroende idag... Nej men jag hade inget att göra och blev lite sugen på att spela så då satte jag på det.

Idag har det inte hänt så jättemycket speciellt. I stallet tog jag hand om Promise och mös en massa med henne. När jag var klar ville Vilma ha sällskap så jag var sällskap åt henne ett tag innan jag gick till mitt skåp och spelade när jag visade vad jag hade där i. Den ska jag redigera i morgon för jag har inget annat inplanerat.
Nu ska jag sluta skriva för jag har inget mera att skriva om och sen så väntar sängen med öppen famn på mig. Ni får sova så gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback