Lite babbel om massa gott & blandat

Fick order av mamma att åka och handla så det gjorde jag. Det lät väldigt snällt av mig att göra det, men det fanns en andledning. Jag fick pengar, handlade de jag skulle och det som blev kvar kunde jag ta och köpa något annat för. Så jag köpte 2 paket tuggummin, en starbucks och en till sak som jag visar nästa gång jag gör en haul, vilket lär bli ganska snart för jag vill hadnla för presentrkorten och jag vet exakt vad jag vill köpa för dem.

Snart ska vi käka köttgryta på älg med potatis. Det är riktigt gott och jag älskar sån husmanskost, så underbart gott. Jag älskar stek med potatis och äppelmos (tror att man har äppelmos till det), mammas köttfärslimpa med potatis och lingonsylt (tror man har lingonsylt till det), köttgrytan som vi ska äta snart, köttbullar med potatismos, brunsås och lingonsylt. Ja ni vet allt sånt. Gillar ni husmanskost?
Nu ska jag spela in min nya what's in my schoolbag och fixa så att den finns på datorn redo att laddas upp nästa helg eller när det blir. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback