Lite kvällsbabbel

Ush nu är jag riktigt trött. Förut var jag en kvällsmänniska men nu blir jag trött tidigare, säkert för att det blir mörkt ute tidigare nu. Eller jag vet inte, det var bara en teori som jag hade. 

I morgon hoppas jag att jag kan få med mamma till Erikslund så att jag kan shoppa lite. Isf kan jag försöka filma lite när jag shoppar, skulle det vara roligt att se? Inte allt men lite, typ i provhytten & bland hyllorna osv? Kommentera gärna vad ni tycker om den idén.
I morgon är det en kort skoldag, vilket ska bli riktigt skönt. Älskar att komma hem tidigt. Då kan man plugga och är ändå klar med det innan man skulle slutat skolan om det skulle varit en annan dag och då får man en massa tid över.

Nej nu kallar sängen på mig så jag ska lyda det den vill och lägga mig i den och sova. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback