Lite om dagens planer

Har precis dragit upp Gucci ur sängen för att hon skulle få en promenad. Den hunden är allt bra lat. Hon kan lyfta huvudet och kolla på en, sen lägger hon ner det åt andra hållet så att man inte ska "se" henne. Det är samma på kvällarna också, men lunchen och på eftermiddagen då är det lätt att få upp henne.

När jag gick promenaden blev jag sugen på att spela sims så det tänkte jag göra nu #nostalgi. Haha, nejdå men det var länge sedan och jag blev bara så sugen. 
 
Sen i eftermiddag så ska jag cykla till stallet en sväng. Idag gör jag det tidigt så att jag hinner innan hon börjar gå. Annars blir det inte förens klockan 18 och det pallar jag inte med idag... 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback