Lite om i morgon

Som ni såg i videon fick jag presentkort och förhoppningsvis kan jag få med mamma ut i morgon för att shoppa lite för pengarna på korten. Jag har kollat runt lite nu kväll och skrivit en lista på vad som ska köpas på vilket ställe. Får jag min vilja igenom så kommer det bli en haul i morgon, men jag hör av mig om vi åker eller inte.

Under kvällen har jag placerat om lite bland mitt smink oså för att få plats då jag fick 3 bodumists som inte fick plats där jag hade mina parfymer innan. Ni kommer nog kunna få en makeup colletion om ett tag, när jag har gjort klart min nya sminkförvarare i slöjden.
- Skolfotot 2013

Nej nu ska jag lägga mig och kolla insta innan jag somnar. Jag är riktigt trött så det ska bli skönt att sova nu. Ni får sova gott så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback