Lite snabbt om kvällen

Var i stallet med Vilma idag. Jag var mest med henne och hjälpte till lite med hennes fina sköthästar och höll henne sällskap. Bebi kom in sent, vid 18 så då tog jag hand om henne och mös lite innan jag och Vilma cyklade hem. Direkt när jag kom hem hoppade jag in i duschen. Mamma hade varit iväg och pappa inte lagat någon mat, bara lite till sig själv. Så då med dyngsurt hår och i mjukisar och en stor gosig hoodie åker vi till donken och käkar där. Känner mig så jäkla onyttig, men idag skyller jag på pappa. Jag har faktiskt börjat träna lite så det gör iaf att det känns lite bättre, fortfarande inte bra såklart...
Men nu ska jag göra en ny gymnasievideo, får se om den kommer upp i morgon eller hur det blir. Kanske, kanske inte. Sen är det honey boo boo som gäller, yeyy.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback