Lördag, yeyyyy

God morgon

Idag är det lördag om ni inte visste det och det tycker jag är riktigt skönt. Jag har precis börjat min morgon med att skriva om hur ridpasset igår gick. Så nu vet jag att det kommer upp här åt er. En sak som jag glömde berätta var att igår när vi red, de första Johanna sa efter att vi hade kommit in i ridhuset var att jag skule gå till C och ställa mig, medans alla andra skulle upp till A. Jag fattade först ingenting men sen kom jag på att jag fyllde år. Sen går alla iväg och vi börjar rida, då helt random när vi travar skriker Johanna 1, 2, 3 och då börjar alla sjunga. Snacka om att min tränare är underbar. 
- Bara för att jag inte hade någon bild så får Gucci stå för bilden. Hoppas att hon kommer hem hit snart

Snart ska jag iaf käka frulle innan jag börjar cykla emot stallet. Fast direkt efter frullen kommer bli för tidigt så då tänkte jag passa på att blogga en massa bra inställda åt er. Jag har en plan som jag hoppas att jag kan hålla för då kommer jag hinna i perfekt tid tills när alla släktingar kommer hem hit till mig. Efter att dem har åkt så ska jag spela in och visa allt som jag har fått, jag lovar.

Ni får ha en fin lördag så hörs vi senare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback