Lördags morgon

Nu är det äntligen lördag. Så sjukt skönt! Dagen börjar i stallet där jag ska rida Carisma lite. Sen är det fort hem för att duscha och få i sig något innan det är dags att åka iväg på fika hos min morbror med familj. Det blir nog riktigt mys. Jag tror även att min kusin är där men sin lilla bebis så då får jag säkert hålla henne igen. 3 gånger samma vecka man träffar samma släktingar, det händer ju inte varje vecka.
Men nu ska jag passa på att blogga lite inlägg åt er innan jag måste cykla iväg mot stallet. Ni får ha en jättefin lördag
XoXo//Emma

Kommentarer
Sofia :) säger:

Riktigt vacker bild! :)

2013-10-26 | 10:57:26
Bloggadress: http://Threez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback