Måndag igen

Nu är det måndag och nu kickar vi alltså igång en ny vecka med nya möjligheter. När jag kommer hem tidigt idag så ska jag först göra tyskan och så ska jag plugga till ett riktigt roligt Kemiprov. Vi hade läxförhör på det för någon vecka sedan och det gick väldigt bra. Jag skrev rätt på två saker först, men jag blev osäker och skiftade plats på dem precis innan jag lämnade in. Hade jag inte gjort det hade jag nog haft full pott på det förhöret. Då blir man lite sur på sig själv, men då har man lärt sig vilken som ska vara vilken och man lär komma ihåg det

När jag kommer hem vill jag också ha något ämne som jag kan blogga om. Så vad vill ni se/läsa? Kommenterar ni massa bra saker så kanske ni kan få en länk här på min blogg ;)
Nej nu ska jag borsta tänderna och röra mig bort för att möta mina brudar.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback