Måndagen lider mot sitt slut

Somnade inte förens vid 2 natten till idag så jag är trött som F*N därför tänkte jag lägga mig väldigt tidigt för att vara mig. Men det ska bli skönt att kunna sova lite, om jag nu kan somna bättre ikväll... Men det hoppas jag.
 
Idag har det ju inte hänt jättemycket speciellt och det som har hänt har jag bloggat om redan. En sak har jag dock inte sagt och det är att jag spelade in en "no mirror makeup challenge" så om ni vill se den uppe på youtube/bloggen får ni kommentera att ni vill se den så kan ni få se den om ni är snälla. Jag hade inget att göra efter maten så jag testade att spela in den och för att se hur pass jag kan sminka mig utan en spegel, ganska roligt att testa måste jag säga.
- En till bild på prinsessan på betet i somras
 
Jag märker också att jag behöver fota lite nya bilder. Det får jag verkligen se till att fixa för nu blir det ganska mycket samma bilder som rullar hela tiden och det är inte så roligt...

Jag vet inte om jag har så mycket mera roligt att komma med, inte för att det över var så jätteroligt kanske... Men som det står över så har jag inte jättemycket sömn i kroppen så sängen är väldigt lockande nu måste jag säga. Hoppas att ni har haft en bra start på veckan iaf och så får ni sova riktigt gott. Vi hörs igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Alice säger:

Det skulle vara jätte kul att få se den filmen :)

2013-10-14 | 22:42:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback