Mys med släktingar

Har precis haft besök av min kusin och hennes minsting och min moster. Vi fikade lite och pratade samt kollade på jättefina barncancer änglar. Jag fick även mysa lite med hennes minsting idag igen, senast var ju i tisdags så 2 gånger på samma vecka. Mysmys 
- Därför får ni en denna bilden nu igen för jag tyckte att den passa bra till inlägget

Jag fick även reda på att jag troligen kommer få en ny säng om jag är snäll och städar lite mera här hemma. Det gjorde mig verkligen jätteglad. Jag längtar också tills nästa vecka för då borde det trilla ner 3 paket/brev i min brevlåda. Spännande spännande

Nu ska jag lägga in tumblrlänken i min meny så vi hörs senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback