Ny vecka

Idag är det måndag igen och snön ligger kvar ute på marken. Om en vecka är det höstlov för min del och jag är väldigt glad för det. Ska bli sjukt skönt med en veckas paus ifrån skolarbeten och allt vad skola ens heter.  På måndagen ska jag ju till stallet med Linnea, Vilma och Alice oh vi ska träna dressyr för en C-tränare i hoppning. Det väl väl höstlovets planer vad jag vet, om det inte är ridläger på ridskolan så ska jag kanske rida Promise, jag vet inte. Om det ens är uppehåll under höstlovet, det har jag ingen aning om. Men är det uppehåll ska jag troligen rida Promise.
- För att han e så snygg

För dagen har jag inga mer planer än skolan. När jag kommer hem ska jag plugga matte då vi ska ha matteprov i morgon. Sen ska jag öva på min SO och tänka igenom svenskan lite. Snacka om att skolan tar på krafterna... Men nu måste jag kila iväg mot mina brudar. Vi hörs under dagen
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback