Redan mitten av skolveckan? :D

Jag börjar detta inlägget med att svara på en fråga angående Carisma. Det var en som fråga om jag ägde henne eller bara tog hand om henne åt någon, hon tyckte att jag red henne ganska ofta. Men nej det gör jag inte. Jag rider och tar hand om henne 3 dagar i veckan, så man kan väl kalal mig medryttare? Nej jag vet inte, men jag äger henne inte iaf utan jag hjälper bara hennes ägare.
Idag kommer jag inte att ha något språk då min lärare skulle iväg på kurs. Det gör mig väldigt glad för då hinner jag åka till stallet och ta hand om Promise innan hon börjar gå på lektion. Problemet är bara att det är sista riktiga lektionen och sen efter språket har jag media. Så om jag inte fixar någon lösning så att vi kan slippa median eller jobba hemma så vet jag inte vad jag ska göra. Känns värt att åka hem, vara hemma 30 minuter och sedan åka tillbaka... Om vi inte får ut komp eller får ledigt så kanske jag kan  få med mig Linnea till stallet under tiden som vi skulle ha haft språk, vi kanske kan göra så. Det visar sig.

Det är väl dagens planer. Efter jag har kommit hem ska jag sätta mig och plugga ännu mera fysik, känner mig väl förberedd på detta provet. Hoppas nu att det går bra, det finns mycket formler och skit som kan gå fel :/ Men nu måste jag publicera detta och åka mot mina brudar och skolan. Ha en riktigt fin onsdag
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Okej , tack så mycket att du svara ! Nu vet jag :)

2013-10-16 | 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback