Redan Oktober

Idag är det redan Oktober, månaderna bara flyger förbi känns det nästan som... Nu när jag har ny väska ska jag spela in en ny whats in my schoolbag tänkte jag. Jag har ju spelat in en men inte lagt upp den, eller vänta har jag lagt upp den? Jag var tvungen att kolla, men jag hade inte lagt upp den. Men jag får se när jag har tid att spela in den, beror lite på hur det blir med läxor osv.
Efter skolan idag så är det stallet som står på schemat. Promise ska tas hand om och Carisma ska joggas. Och så ska jag hinna plugga mera fysik, yeyyy. Fast det känns ganska lätt så det känns ändå okej inför provet som vi ska ha i morgon.

Men nu ska jag fota linnet på och sen åka, ha en fin dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sara Fryk säger:

Vilken underbar bild :)

Svar: Tack :)
None None

2013-10-02 | 21:37:17
Bloggadress: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback