Redan onsdag

Idag har det redan hunnit blivit mitten av veckan. Tiden går fort numera. Igår efter ljuspartyt var det skönt att vi inte hade någon läxa för då kan man bara få ta det lite lugnt. Jag har engelska tills vecka 45 och en presentation som ska skickas in på fredag och det är det. Kanske får någon tyska idag, det visar sig.

Efter skolan så är det stallet som gäller, precis som vanligt... Får se om ponnybollen är inne eller om hon går på lektion. Hoppas att hon är inne, men jag tror att hon går lektion. Då får jag hoppas att min kompis ska rida så får jag kolla på henne när hon gör det för att fördriva tiden. Det visar sog också.
Men nu ska jag borsta tänderna och sen åka för att möta mina brudar innan vi åker vidare mot skolan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback