Redan torsdag

Jag och Linnea, kanske Vilma håller på att planera en riktigt rolig grej. Vi gjorde det tidigare i våras tror jag om jag inte har helt fel och nu ska vi göra det igen. Det kommer bli väldigt roligt, ni kommer få veta mer om detta senare. Men jag ville bara skriva det. Har jag tur blir det tsm med min allra första favorit B-ponny.

Idag är det torsdag så då kommer det väl inte att hända något jättespeciellt vad jag vet. Prov i skolan första lektionen, som jag faktiskt känner mig väldigt taggad på då det känns som att jag kan det vi ska ha prov på. Hoppas att jag lämnar in provet med samma känsla ;)
- 9 månader utan denna snygging nu idag. Snälla kom tillbaka <3 Jag saknar dig!

Har jag tur kommer paketet ifrån ellos idag. Om det har kommit så får ni se bilder på det ikväll. Annars har det nog kommit i morgon så ni får bilderna då. Ni lär märka när dem kommer upp.

Nej men nu ska jag käka upp frullen innan jag ska åka och möta mina brudar.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback