Redan torsdag, veckan går foooort

Idag är det torsdag och i morgon freday, yeyy. Idag är det skola som gäller, precis som alltid. Idag skulle vi få tillbaka matteproven, kemiproven och fysikproven tror jag om jag inte hade helt fel. Så det blir nog spännande skulle jag tro.

Efter skolan har jag inga läxor så jag kan bara chilla hela eftermiddagen, så skönt. Senare framåt kvällen får vi lite snabbt besök här hemma. Min kusin och hennes mamma ska köpa canceränglar som min pappa hade lånat hem hit av någon. En väldigt fin sak, jag har en på min skolväska och en som jag ska sätta på ett armband som snart kommer trilla ner i min brevlåda.
- Grällstas finaste ponny <3

Nu måste jag borsta tänderna och cykla iväg för att möta mina brudar innan vi ska åka till skolan.
XoXo//Emma

Kommentarer
Hanna säger:

Sv., tack :)
Grymt fin blogg :-)

2013-10-24 | 07:43:42
Bloggadress: http://orksryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback