Redan torsdag

Är inte så taggad på skolan idag för ute är det grått och trist. Men det ska göras så det är bara att pallra sig dit. Jag får tänka på att jag har sovmorgon i morgon. Riktigt skönt att få sovmorgon på en fredag. 

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Dagen har inte så mycket mera planer än skolan. När jag kommer hem ska jag bara skriva tyskan. Men det lär gå ganska fort. Sen kanske jag kan pröva att spela in en video med nya stativet, ja det kan jag ju göra åt er. Då fick jag något att göra.
Ni får ha en fin dag så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer
- S C H N A I L G U L L - säger:

Vilken fin bild! vårt väder suger också man får höra det bästa av situationen bah! :)

2013-10-10 | 09:22:39
Bloggadress: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback