Snabbis om dagen + en fråga jag vill ha hjälp med

Jag är sjukt trött så jag ska nog lägga ifrån mig datorn och sova nu. Men jag har en fråga till er, jag har ju 3 bodymists som jag älskar och dem är fulla. Ändå så vill jag ju ha lovespell så sjukt mycket. Borde jag köpa den nu eller avvakta och använda upp lite av dem jag redan har och önska min lovespell i julklapp? HJÄLP
En av mina kompisar var med mig när jag red Carisma idag. Hon filmade lite också så ni kommer få se film på mig och Carisma ganska snart. Fast innan det red jag en häst som heter San Quetin på lektion. Jag är nöjd för att vara första gången. Han var skumpig så jag vet inte vad i traven när vi jobbade massa dressyr i kort trav, annars var traven och galoppen helt underbar. Johanna sa att jag skulle försöka få honom nästa vecka så jag hoppas att jag kan få det.
 
Nej nu vill jag tvätta bort sminket, smörja in mig med goa krämer och sen sova. Vi hörs i morgon, sov gott
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback