Snabbt om idag, Gucci kom spontant

Idag var jag ju hos min morbor på fika som jag skrev innan. Det var min familj och deras familj, samt 2 av mina kusiner. Den ena av mina kusiner var inte hemma när jag fyllde år så jag fick en present av henne nu idag. Jag blev väldigt glad och gillar verkligen allt jättemycket. Jag busade även med min mindre kusin på 3 år. Hon lär nog somnat gott ikväll. Vi kunde dock inte vara kvar där jättelänge då vi bestämde att Gucci skulle komma om 1h och innan hon kom skulle vi hinna åka och handla lite mat och snacks till kvällen. Men nu är hon här och vi har det riktigt mysigt. Har verkligen saknat att ha ett djur här hemma så det är skönt att kunna sno Gucci ibland.
 
I morgon ska jag stå i kiosken på min brorsas innebandy. Det är väl ungefär planerna för i morgon. Är det fint väder tar vi en lång promenad i skogen vid lunch sa vi, de kommer bli riktigt mysigt så jag hoppas på att det är bra väder.

Nu tänkte jag däremot lägga mig i sängen och kolla insta å lite så innan jag somnar. Är trött som jag vet inte vad, det tog inte bara på krafterna hos min lilla kusin att busa utan det tog på mig oxå. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
E B B A säger:

Sv; Tack bästa :D <3

2013-10-27 | 09:01:20
Bloggadress: http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback