Tisdaggg

Idag vet ni redan att jag har ett pressat schema efter skolan. Därför ska jag förbereda och lägga fram lite saker så att jag inte behöver göra det sen när jag kommer hem och är stressad. Sen i skolan idag ska jag ha 1 prov, en engelska redovisning med Ebba och sen kanske jag ska redovisa SO:n som jag hållt på med ett bra tag.

Ja det är det som händer idag. Jag ska försöka blogga så mycket som jag bara kan idag. Jag har ett inställt som ligger där det krisar som mest med tid. Hoppas att ni kommer gilla det. Men nu måste jag kila iväg och lägga fram kläderna oså som jag ska ha på mig till stallet.
Ni får ha en jättefin tisdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback