Tisdagskväll

Somsagt så fjantade Carisma sig 2 pass av 3 förra veckan. Då hade jag inte jättehög förväntningar för idag men det gick sjukt bra. Hon lyssna verkligen på skänklarna och var fokuserad hela tiden. Det blåste lite och det är då hon brukar fjanta men jag arbetade henne mera då och på lite kortare tygel än vanligt så det gick väldigt bra. Känns skönt att ha fått gjort ett bra pass eftersom att det hade gått så dåligt förra veckan. Inte för att jag vet om man kan kalla ett joggingpass bra/dåligt men man känner ju hur hästen är oså och det är de som jag menar med bra och dåligt. Tyvärr han jag inte med att ha hand om Promise idag då Carismas box tog längre tid än väntat och mamma stod på parkeringen och väntade på mig. Jag får ta extra hand om henne i morgon istället
Nu under kvällen har jag redigerat morgondagens film åt er i snart 3h och för tillfället håller en på att sparas så det kommer ta lite tid. Undertiden den har gjort det så har jag smort in mig med goa krämer och bara haft det mysigt. Nu tänkte jag dock borsta tänderna och byta om så att jag bara kan fälla ihop datorn och sova sen. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Äger du Carisma eller sköter du bara henne för någon?? För du rider henne väldigt ofta!

Tycker om din blogg den är väldigt bra !

2013-10-16 | 07:12:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback