Trött.nu

Jag har precis kollat klart på sista avsnittet av stalkers och personen i detta avsnittet var väldigt speciell. Jag tänker inte säga varför för det är inte roligt att läsa om och det är äckligt, men vill vi veta så föreslår att jag ni går in på tv3play och kollar. 
 
Nu tänkte jag iaf hoppa till sängs för jag är riktigt trött. Så jag är väldigt glad att jag har sovmorgon i morgon. Väldigt lyxigt och skönt att få det en fredagmorgon. Jag behöver gå upp när alla andra åker iväg, mysmys. Sen är det bara jag, mamma och min brorsa hemma till helgen så det blir mysigt det också. 
- Bara för att ponnyn va så söt när hon åt i våras 
 
Jag kan verkligen inte komma på något mera att skriva så jag hälsar nattinatti så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback