Anmäld och 110% redo

Kollade precis med Lena, som äger ridskolan och Promise. Och hon sa att jag kunde vara med på Promise på onsdag så det ska bli riktigt roligt måste jag säga. Ska dock bara hoppa en lätt D skulle jag tro att det lär bli, 60 cm. Så det ska bli roligt. Jag har bokat upp Linnea som fotograf och ev groomer och min tränare för det kan jag kanske behöva. Så tänkte jag att jag putsa mina ridskor och lägga ihop kläderna som jag ska ha. Promise ska iaf ha rosa schabrak, det har jag bestämt. Har inte hoppar henne sen innan sommaren men det går nog bra iaf.
Jag skrev ju att jag skulle plugga. Tror ni att jag har pluggat mycket? Verkligen :3 Hehe, fast jag har inget att göra så jag ska nog plugga efter att jag har putsat mina ridskor. Sen när mamma kommer hem så ska vi åka iväg till glada hästen och köpa min förtidiga födelsedagspresent som är en ny ridväst. 

Nej nu har jag inget mer att komma med. Så vi får höras senare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback