Att nå framgång inom bloggandet

Som ni kanske har märkt så har jag flyttat bloggen lite hit och dit ett x antal gånger. Vissa undrar kanske varför och stör sig lite på det? Jo för att jag vill känna den där känslan. På vissa ställen har jag verkligen trivits men på något sätt så har jag känt att det inte var rätt för mig. För att jag ska kulla blogga bra och prestera till 110% så ska allt stämma och jag ska älska sidan. Jag har efter flera flytter känt att jag inte trivs och vill tillbaka till blogg.se. Här hör jag hemma och trivs, borta bra men hemma bäst. Bloggen från och med nu ALLTID stanna där den och jag hör hemma, på übergrymma blogg.se

Här får jag göra min design precis hur jag vill ha den, ändra färger och allt om jag så vill. Det har jag bara kunnat göra här och jag vill verkligen ha en fin men simpel design. På alla andra ställen har jag inte alltid fått till det så som jag har velat ha den. En snygg design gör verkligen en blogg, det är ju första intrycket av en blogg som man får igenom designen. Du som driver en blogg måste också trivas till 110 med din design.
En blogg ska inte heller vara enformig och tråkig, med likadana inlägg varje dag. T.ex vissa har ju bara vad som händer under en dag, vissa bloggar bara om smink eller så. Personligen tycker jag att det kan bli lite tråkigt. Visst vissa perioder kan det bli så, det erkänner jag. Men jag föredrar åsikter ihopvevat med vardag, tips, massa fina bilder, videos. Ja massa variation med blandade inlägg.

Summan av kardemumman är alltså att allt ska stämma för att man ska kunna prestera sitt bästa. Och att variera sin blogg för att få bloggen intressant.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback