Beny och jag utveckling

2012:


2013:



Visst är det stor skillnad och visst har vi utvecklats mycket? Synd att 2013 var sista gången jag fick sitta på honom, bästa ponnyvalacken och ridlägerponnyn ever <3 <3 Jag kommer sakna dig, tack så sjukt för dem 3 fantastiska åren jag har fått med dig. 2011-2013 vecka 26, då var du min, bara min och ingen annans! Världens
bästa hjärtis.
 
Första året kunde du knappt galoppfattning, du kunde knappt hoppa, du var vinglig så in i norden. Andra året kunde du hoppa bättre och kunde fatta galopp med var lite vinglig fortfarande. Sen nu tredje året, gick du på tygel, fattade galopp helt perfekt, hoppa låga hinder som en groda men klippte 70-80 (kanske 90, har ingen koll) som om du aldrig gjort annat. Och du var inte vinglig alls. Det fattades lite inom dresyren, men det kommer. Du är ju bara 7 år nu iår, lilla bebisen. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid älska dig<3

Jag önskar att vi kunde fått haft den sista tiden tillsammans, att du bodde hemma hos mig och att jag hade hand om dig och tränade upp dig. Men tyvärr sa min mamma nej och det gillar jag verkligen inte. Allra helst skulle du stått i stallet och väntat på mig nu, tyvärr kunde det inte bli så <3

XoXo//Emma

Kommentarer
Sandra säger:

Åh vad fin han är! :)

2013-09-20 | 19:19:11
Bloggadress: http://scoccosfideli.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback