Dagen idag

Har haft pappas kompis här sedan efter middagen. Då fikade vi med muffins och lite sånt, mysmys. Fast jag fikade bara i vardagsrummet, sen har jag varit på mitt rum framför datorn och kemin resten av tiden. Fattar knappt något av det men det har nog gått in efter idag, hoppas jag. Läxförhör på onsdag var det ja, yeyy. Nu hoppas jag verkligen att något har fastnat upp i hjärnan.
Nu har jag precis smort in mig med en massa goa krämer oså och är redo för natten. Fast jag tänker inte lägga mig i sängen så länge som vi har gäster i huset. Det känns lite awkward... Jag tänkte lägga mig och kolla på youtube och insta i sängen innan jag ska lägga ifrån mig mobilen och somna. Har sovmorgon i morgon, precis som idag så det är riktigt skönt. Då kan man ligga och dra sig längeeeee även om man ska upp till skolan. 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera... Ni vet ju vad som har hänt under dagen så det har jag inget att skriva om. Var ju och fixade min present, som ni sett och ni såg ju vad det vart. Jag tycker att den är riktigt snygg och jag älskar den. Den kommer bli så bra, då den jag hade var riktigt ful om ni frågar mig + att det var trasig oså. Därför var det en perfekt förtidig present.

Nej nu ska han nog åka och jag kan lägga mig i sängen med min mobil. Vi hörs i morgon, ni får sova så gott. Natti natti
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback