Fredaaag

Idag är det äntligen fredag igen, yeyy. Fast jag är galet trött för pappa var typ uppe och hade massa saker igång så jag somnade inte förens vid 2 vilket gör att jag bara sov 4h. Jag tycker synd om mina vänner eller personer i stallet för jag lär vara en aning sur och irriterad imot slutet. 

Först idag är det skola  och sen ska jag åka till stallet. I stallet ska jag ha hand om Carisma fast jag vet inte om jag ska rida henne eller hur det blir. Jag hoppas att hennes ägare har skrivit något eller att hon ringer för lite koll på vad jag får göra med hennes sessa.
Ni har varit dåliga på att kommentera och jag hoppas att läsare från den förra bloggen hittat hit också. Sen såklart en massa nya läsare också, det fixar ni väl? 

Nu måste jag gå ut med Izor innan jag ska åka iväg till skolan. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback