God morgon finisar

Ni fixade inte 3 kommentarer, nu blev jag lite besviken på er mina älsklingar. Ni brukar fixa det lätt som en plätt. Varför lämnar ni inga små söta kommentarer eller förslag på inlägg som jag kan skriva åt er idag när jag har massa tid?

Nu håller jag iaf på med en header till en person och ska göra en ny till mig själv efter det. Då får ni säga vad ni tycker när jag har lagt upp den nya. Jag fick en idé på hur jag ville ha en header igår när jag skulle lägga mig så nu ska jag se om det var en bra idé. Edit: Det blev inte bra så det blir inget av med den nya headern
- Carisma <3

Tyvärr så kom jag på att jag visst hade något att göra idag. Jag har engelska grammatik som jag ska plugga... Jag tar det i eftermiddag och sen ännu mera i morgon efter min korta skoldag, så gör jag. Då hinner jag fica med headers osv nu. Fast vi kanske skulle hem till mormor senare, det visar sig.

Ni får ha en fin dag så hörs vi under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback