I´m home beachtesss

Har precis kommit hem ifrån Linnea. Jag kan ju inte påstå att vi var så sociala men det är ju dagens ungdom inte så bra på. Bara ibland, men det är ofta mycket telefon eller dator, hehe. Men vi fixade milkshake och gosade en massa med hennes katter. Sen var det lite osocialt bakom datorn men det gör inte oss något, hehe.

Nu är jag har iaf hemma igen och har sett att mina inställda börjar ta slut så ni får gärna kommentera flera förslag på inlägg som jag kan lägga upp åt er. Jag vill gärna ha något inställt till varje dag. Då vet man att det blir minst 1 riktigt och läsvärt inlägg varje dag. 
- Älskooo <3 
 
Ne jag har inget vettigt att komma med. Bara att jag e avis på Ebba som sticker till London om nån timme. Jag vill också!! :( Så jag ska sätta igång ett avsnitt av stalkers och vänta på att det ska bli middag här hemma. Ha det gött så länge.
XoXo//Emma

Kommentarer
Klara säger:

En häst på rocklunda som du skulle kunna tänka dig rida som du inte ridit (:?

2013-09-19 | 19:43:55
Bloggadress: http://www.onesteptoheaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback