Jag har världens bloggsug just nu

Jag har bloggat ihop en hel del inlägg åt er som nu bara ligget och väntar på att ni ska kunna läsa dem. Känns riktigt gött att ha läsvärda inlägg som inställt. Jag brukar försöka att blanda textinlägg och läsvärda inlägg med bildinlägg. Man orkar inte bara sitta och läsa en massa text hela tiden, ibland räcker en rubrik och en bild /video tycker jag. Vad tycker ni, som faktiskt kollar och läser min blogg?

Sen undrar jag vart mina fina läsare har tagit vägen? Är ni trötta eller vad är det frågan om. Ni kommenterar inte så jättebra och statisiken är inte på topp, varför? Förhoppningsvis bygger vi upp statisiken och mera kommentarer trllar in, nu så siktar vi mot toppen och högre än vad vi hade på den förra bloggen. Nu kör vi!

I morgon har jag inga som helst planer för vad jag ska göra... Alltså kan typ allt hända. Älgköttet ska tas om hand om, men det gör mamma. Så jag får väl hitta på något. Jag skulle kunna blogga en massa inlägg åt er om ni vill, men då måste ni ge mig ämnen att blogga om ;) 
Jag är riktigt trött nu så jag tänker vara duktig och lägga mig i tid idag. Så kanske jag är lite pigg i morgon och kanske får egna idér till inlägg. Men ni måste skriva vad just ni vill läsa om. När jag loggar in vill jag ha minst 3 kommentarer, det fixar ni väl lätt som en plätt. Nu ska jag kolla insta och lägga mig, natti natti
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback