Kvällsbabbel och planer

Fick ett meddelande av min morbros sambo som sa att det fanns 2 jackor efter mina kusiner som jag kunde få. Så i morgon åker vi dit så får jag prova dem. Hoppas att dem passar, lär som att det skulle vara snygga jackor. Jag visar bild om dem passar oså. Och så blir min lilla kusin glad att vi kommer över en sväng så det blir nog perfekt.

Annars ska vi åka iväg till mormor en sväng. Jag skulle åkt till stallet och träffat Vilma och Alice, men nu tror jag tyvärr att det inte går. Men vi 3, Ebba och Linnea har planerat en myskväll här hemma hos mig på min födelsedag. Det kommer bli riktigt mysigt känns det som, har sagt bort Carisma den dagen så att jag bara har träning och sen åker direkt hem för att kunna få mer tid med brudarna. 
Nu kollar jag iaf på en riktigt mysig film, hur många lingon finns det i världen. Så go film alltså. Jag ska krypa ner i sängen och ha filmen på på min TV. Sen kanske jag somnar och då gör jag det. Ett mysigt slut på denna lördag. Hoppas att ni har haft en fin lördag och nu får ni sova gott, det ska iaf jag göra. Natti natti
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback