Massa kvällsbabbel

Jag har glömt att säga att i tisdags kom det 2 jättesöta ponnysar ifrån Helena Lunbäck till våran ridskola. En brun C-ponny vid namn C**** Han började på C iaf, sen kommer jag inte håg mer... Och en liten vit B-ponny som heter Amour. Har ingen koll på stavning eller så, men dem är riktigt gulliga. C-ponnyn kan nog vara ganska rolig att rida, hoppas att jag får rida den ganska snart. Lilla Amour kommer nog bli en favvo bland alla små nybörjare. 

Till helgen ska jag jobba på tävlingarna, snäll som jag är. Nejmen det är rolligt. Jag hoppas bara inte att det är allt för kallt, då blir det inte roligt vill jag lova. Jag får se om jag tar med kameran och fotar, kanske... Då ska det bunkras upp med inställda så att ni mina fina klarar er. Säg då vad ni vill läsa under helgen så fixar jag det, tack på förhand ;)

Jag kollade precis på pay n jumpen "resultat" eller vad man ska kalla det. Det borde vara ordningen som vi kom på. Och då kom jag 3:a så jag är nöjd med det också är jag. Om man nu kan räkna så, en pay n jump är ju inte en tävling men nån "placering" blir det ju.
 
Nu tror jag att jag inte har så mycket mer att komma med. Och jag vill inte skriva en massa textinlägg bara, det blir jobbigt att läsa. Så därför avslutar detta inlägget nu och hoppar ner i min mysiga säng och sover. Blev väckt klockan 5 av att pappa satte på torkskåpet och inte hade stängt dörren till tvättstugan. 1h och 30 minuter tidigare än tänkt och jag hade svårt att somna om efter det. Därför är jag extra trött nu och hoppas att han inte gör samma sak i morgon... Nej sov gott älsklingar så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Jenny säger:

Tips på inlägg:
Hiss&Diss på hästsaker tex schabrak, grimmor, träns osv
Tankar inför gymnasiet? Vad vill du gå för linje? Var? Osv
Ge lite höstinpo på kläder. Vad tycker är snyggt i höst oså

Tips på videoinlägg:
Visa hur en vanlig morgon hos dig ser ut
Berätta om bloggar du verkligen gillar, vad du fastnar för i en blogg(video elr vanligt inlägg)
Visa din favoritoutfits i din garderob
Visa ditt rum

:D hoppas du kan skriva/videoblogga om något av mina tips! :D

2013-09-27 | 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback